Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ukaef | użytkownik

imię i nazwiskoArtur mam na imię adresKowary zarejestrowany13.06.2005 @14:51:37 ostatnio na stronie29.09.2015 @12:27:44

omg

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty35 komentarze1563 posty na forum126

komputer / sprzęt
Tutaj na dole to się pisze tylko o tym jaki jestem zajebisty, wszelkie inne posty będą kasowane!

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~abe    09.10.2007 @18:24:39
dzieki
_______
Nobody doesn't like Abe.
~Lvincii    09.10.2007 @15:42:51
dzięki i zapraszam ponownie, pzdr
_______
Ludzie zawsze myślą na odwrót: Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli.
~sans    09.10.2007 @15:39:02
Biore Cię do obserwacji
~sans    09.10.2007 @15:35:28
no spoko, a jakas konkretna nazwa plyty juz wymyslona?
~sm8    09.10.2007 @15:31:03
dzięki za ocenkę i komentarz
_______
Człowiek szuka miłości, bo w głębi serca wie,
że tylko miłość może uczynić go szczęśliwym.
~100patrz    09.10.2007 @15:28:59
chciałem w tym roku jeechac ale mi nie wyszło
PZDR
_______
"najlepsza zemsta to brak reakcji"
~WILCZEWSKI    09.10.2007 @07:37:49
dziekuuuuje
+sebastianskrobol    08.10.2007 @22:47:37
wiem typo tam lezy (wogole comic sans smierdzi kaka) ale jak to robilem to jakos specjalnie nie przywiazalem do tego uwagi, a to jest wazne.... fontow mam od pyty (juz teraz

ale tera i tak jak bede cos nowego dziergal to i tak recznie pisac bede chyba...

co do naszej ulubionej pani to trzeba sie bedzie na nia zaczaic w ciemnej alejce man
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
+sebastianskrobol    07.10.2007 @15:29:53
Ja powiem Tobie tylko tyle ze pani co nas dzisiaj nauczala fotografi to czysta erotyka i seks zamkniety w pelnej niedoskonalosci ludzkiej formie

szalala
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
~kornik    07.10.2007 @11:54:34
co do obrzyganych zachodow slonca to mysle ze np. akustyk odbiega od reszty ale fakt duzo tego shitu jest na da...
~widget    02.10.2007 @22:28:24
Dzięki Artur!!
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~butterflysuicide    01.10.2007 @12:12:44
podzielam zdanie jeśli chodzi o roślinki i takie tam
interesująca galeria.
_______
łyknąłeś cały kwas? tak jest! muzyka!
~WILCZEWSKI    29.09.2007 @20:48:30
dzieki
~dzooma    29.09.2007 @19:15:51
grasz w ET?
~nospelenwazeliny    29.09.2007 @18:56:17
boski avatar
_______
kuba
~WILCZEWSKI    22.09.2007 @10:16:46
fenks Artur
~bouquasha    19.09.2007 @17:11:27
dobry avatar. [haha]
pzdr.
_______
o jejku jej!
~eLsonDasota    19.09.2007 @01:29:47
Thx MAn & Pzdr.. ..
_______
Jak wpadasz to Komentuj a nie tylko DziekUj:D
http://www.youtube.com/watch?v=1k-3_ctCJvQ
~PizzaPuzzel    04.09.2007 @19:21:08
- grafika użytkowa, to nie sztuka?

Tworzysz coś, co jest wnajczęściej komunikatem graficznym. Dostosowujesz się do narzuconych wymaagań, briefu, wytycznych. Najczęściej jeszcze to, co stworzysz naginacsz do wizji klienta. Ile w tym jest twojej czystej kreacji?
~vajrus    12.08.2007 @10:26:46
to może się spotkamy gdzieś w korytarzu :P
+Kubek    11.08.2007 @17:30:43
Deep Paint 3D:http://www.righthemisphere.com/products/dp3d/Deep3D_UV/index.html http://www.designer-info.com/images/pdeeppaint3Dpaint.jpg
to taki... hmm... fotoszop dla modeli 3d. wgrywasz sobie model np z 3dmaxa i malujesz sobie po nim pędzelkiem tesktury. coś jak zbrush, tyle że nie ingerujesz w samą strukturę modelu, tylko w tekstury (bump, difuse, ambient, specular).

podsumowując to tak jakbyś miał figurkę żołnierzyka i sobie ją obracał i malował pędzelkiem. bardzo zacna rzecz
~vajrus    11.08.2007 @12:10:06
siema nie zrezygnowałem z promocji - pytałem dla koleżanki
na wieczorowe się zapisałem... grafika komputerowa - a Ty?
+Casiel    10.08.2007 @17:30:23
zwalmy to na pogodę...
~Cam3L    08.08.2007 @13:40:38
masz browca przy okazji:P
dzieki.
~Gamilga    07.08.2007 @16:02:36
ahaha, pozdrowię
_______
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt